Półka #1

Półka #2

Featured Posts

GTA 3 Realistic Mod

Planuję zrobić bardzo dużą modyfikacje która ma na celu całkowicie urealnić nasze GTA 3 na maksa! Znajdziemy z niej bardzo dużo nowych,wysokiej jakości samochodów,najlepszych modyfikacji CLEO i także normalnych oraz o wiele więcej! Po pierwsze screeny i informacje zajrzyj do środka klikając przycisk "Download"

Na pierwszej dawce screenów zobaczycie całkowicie piękne drogi w jakości HD,ENB Series czyli realistyczne odbicia na samochodach mojego autorstwa,Realistyczne efekty oraz jedno z tych pięknie wykonanych auto :)

 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 Na tych screenach widzimy dużo nowych aut które mogą ulec zmianie bo postanowiłem edytować modyfikację "Real GTA 3" żeby nie ominąć żadnego samochodu w grze.Możemy zobaczyć także całkowicie nowe ikonki broni czyli HUD który jest według mnie najlepszy.Jak także widać postanowiłem dodać moda CLEO na chodzenie jak normalny przechodzeń oraz zmieniłem głównego bohatera na Niko Bellic'a z GTA IV.

 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
HARDKOR222 - Główny szef
EpicFace - Pomocnik przy modyfikacji
S13_Polska - Twórca radiostacji